Kızlar bebeğim 4 aylık, bıngıldağı erken kapanacak diyo hemşire ve Dr umuz. 4. Ay kontrolde 1×0,5 ölçüldü, çocuk Dr u beyin cerrahisine götürün dedi. Ben korkuyorum erken kapanacak diye, Bi sıkıntı olcak diye, henüz randevu bulamadım. Sizlere sormak istedim. Bıngıldağı erken kapanan varmı? Ve Bi sorun oldu mu? ☹️