Nevsevmom rahat ol akışına bırak bence, ben kabullendim, daha kolay atlatıyoruz eskisine göre, stres yapmıyorum artık, gececek kızım diyorum, az kaldı diyorum, Allahım güc kuvvet ver kızıma diyorum, sırayla bildiğim şeyleri uyguluyorum, sonunda yorulup uyuyor kuzum, bu arada emzik kullanıyor musun? En önemlisi o, cok rahatlatıyor kızımı