öncelikle kızım 8 buçuk aylık gece 2 kere mama içmek için uyanıyor. artık uyanmasın istiyorum ne yapacağım?
bir-çok oyuncağı var simdi den hepsini önüne mi dönmeliyim tek tek oynasın diye mi vermeliyim ? onun sevip ilgisini çekebilecek şeyler söyler mısınız ? bazen sıkıldığını fark ediyorum sürekli balkona çıkmak istiyor. dışarı çıkın diyeceksiniz ama hep cadde kaldırımlarda arabalar ve ağaç lar dikilmiş çok zor oluyor hafta da 2 kere çıkabiliyorum. tam 9 kilo. sürekli hareket ediyor cook yaramaz oldu . bu arada az ek gıda aliyor sabah kahvaltı yapmak istemiyor öğlen çorbasını içiyor. akşam da pek bisey yemiyor