Mrvhtp81 Momdu33 galactago diye bitkisel içerikli damla var ben sürekli onu kullanıyorum resmen sütümü fışkırtıyor diyebilirim
Nurseda95 Mrvhtp81 bebeğiniz emiyor mu yoksa sağarak mı veriyorsunuz ben sağım yapıyorum da acaba çoğaltır mı
Ozgeruya yusufmertmom evet doktor verdi günde 2 kere sabah aksam ictim sadece ve taşıyordu baya artmıştı
Mrvhtp81 Nurseda95 yok emiyor benimki 🙄sağımda ise yararmi bilmiyorum canm emmeyle sağım arasında baya fark oluyor
Woody Ozobagdu motiliumu kullanmadan, yurtdisinda yasaklandigini, olume sebep oldugunu, sadece cok mecbur kalınırsa min. Doz kullanilmasi gerektiğini araştırın bence
Ozgeruya LohusaCicegi yok benim sütüm vardi 1 yaşına kadar sorunsuz emzirdim alerjimiz var bnde diyet yaptığım icin sütümde azalma oldu 1 yaşından sonra başladım 2-3 ay kullandim daha sonra bıraktım 17 aylıkken kızım birakti emmeyi bida.