Ozgeruya Kızım temmuzda 2 yaşına girecek ama konsept olarak ne yapabilirim. 2 yaş annelero siz neler yaptınız acaba büyük ihtimal evde kutlancak
Sin21 Ozgeruya benim bebem 3 yaşında miki istiyormuş 😂 eğer konuşabiliyorsa fotoğraflar gösterip seçtirebilirsimiz öyle daha anlamlı olur