Selamlar hanımlar,
Bunu bir nevi kendime görev bildim. İnsanların dolandırılmasını istemem. Bırkaç gündür ısrarla 212-0850 vb kodlarla aranıyrm musaıt olamadıgım ıcın acmadım ve bugun ılk acısımda telesekreter taahhutumun doldugunu belırttı acar acmaz bu 0850 lı hat. 2 ye basın gıbı bır sey dedı ve cocukla ugrastıgım ıcın t telekomu ararım kafasıyla yanıtlamadım arama kapandı. Sonra musaıtken aradım taahhutum oldugu halde boyle bır arama geldı sıstemde de faturam yuksek gorunuyor o zaman ıptal edın gıbısınden konustum. Bana söylenen arayanların dolandırıcı oldugu ve hıcbır sekılde karsılık vermemem oldu. Az once yıne arandım 212 alan kodlu bır numara tarafından. Bana taahhutunu doldu gıbısınden konustu, taahhütümun dolmasına 1,5 yıla yakın var dedıgım gıbı telı ustume kapattılar. Aklınızda olsun belkı bırılerı madur olmaktan kurtulur bu sayede. Abımlerı de arayacagım bırazdan😅 artık duyurabıldıgım kadara yere duyurmaya calısacagım. Sağlıkla kalın🥰🌺🙏🏻🦋