Arkadaşlar selam. Bebeğim 2 ay 2 günlük fakat hiç düzenli bir uykumuz yok. Acaba ben mi başaramıyorum? Bebeğim hem meme hem de mama alan bir bebek fakat hiç aynı saatlerde uyuduğunu görmedim. Gerçi gün içinde emerken kucakta uyuyor koyuyorum yerine hemen uyanıyor 🤦🏻♀️ Geceleride sürekli uyanıyor bazen 2 saate bazen 1,5. Hiç kesintisiz olduğunu görmedim. Sizlerde durum nasıl? Acaba sıkıntı bende mi çocuk aç mı yoksa neden olmuyor diye kendimi yiyorum. Bazen tuvalete gitmeye bile vaktim olmuyor. Sağlık Ocağındaki doktor seni istiyor o yüzden kucakta uyuyor, küçük diyor fakat çevremdekilerde bu çocuk uyuyarak büyüyecek diyor beslenemiyor mu diyorlar, daha neler neler… Artık devir değişti falan yapıyorum. Sağlıklı olsunda gerisi önemli değil diyorum onlara takmamaya çalışıyorum ama yok ya valla sıyıracağım yakında kafayı 🤭