Merhabalar 5 günlük bebeğimiz var. Sarılık varmış suan hastanede . 4 günlükken bilirubin değeri 17 çıktı hastaneye 5 saat aradan sonra hastanede boş oda bulabildik ve fototerapi olasiya kadar değeri 20 ye yükseldi korkmalı mıyım kalıcı bir etki bırakır mı yaşayan var mı