Hanımlar kızım 26 aylık 3 gündür ağlama krizleri var. Olur olmadık herşeye ağlayıp cırlıyor. Uyumuyor dün gece uyuttum tam elime telefonu aldım gördü ortalığı ayağa kaldırdı telefon diye tam 2 de uyudu sabahta 7 de kalktı ağlayarak. Telefon izlemeyi bırakmıştı 3 gündür yeninden başladı. Bir insan herseye mi ağlar ya ağlamakla beraber cırlama da var dışarı çıkarıyorum ordan bile memnun kalmıyor. Parktan çıkmak istemiyor. Çocuklarla uyum sağlamıyor. Altını aldırmıyor ağlıyor bezi istemiyor. Kafayı yemek üzereyim o ağladıkça bende sinirden ağlıyorum çok kötüyüm