Milamoms Herkese merhaba biz kayinpederimden 2 yıl önce tokiye yazılmasını istemiştik emeklilere özel yapıyorlardı cikarsa bize alırız dedik oda yazıldı ve çıktı şimdi başlangıç olarak 42500 peşinat verdik anahtar teslimde taksit ödemesi basliycak başlangıç taksiti 2100 TL 180 aya böldürdük biraz merkeze uzak yaptıkları için cokda sıcak değildik ama burda evler 800 bin 1 milyon arası başka türlü ev alamazdik sizce iyi mi artısı ekşisi nedir bilemedim
Esraaakrky Milamoms TOKİ şahsi fikrim bana hiç mantıklı gelmiyor. 6 ayda bir zam geliyor yıllık sigortası oluyor zorunlu. Aylık aidatınız oluyor. Çoğu kişi ödeyemediği için devrediyor birkaç sene sonra
Degerli_anne Milamoms zamanlara yanına bir şeyler yapılır market vs bence cok dogru karar vermişsiniz şimdi aldın aldın 1 yıl sonra aldığınız fiyata çöp BİLe bulamazsınız
Milamoms Esraaakrky doğrudur bana da başta çok sıcak gelmedi ama başka türlü de hiç ev alamam açıkçası en azından bu olsun dedim
Elf123 Esraaakrky yanlış bilmiyorsam memur maaşına endeksli yani memur maaşına ne kadar zam yapılıyorsa o kadar artıyor
Esraaakrky Milamoms bu işin içinde olduğum için naçizane tavsiyem imkan varsa konut kredisi daha mantıklı
Milamoms Degerli_anne bende böyle düşündüm çünkü normal şartlarda asla ev alamam nerde bizde 1 milyon 🙄 bari TOKİ olsun dedik
Milamoms Esraaakrky bizim birikimimiz yok burdada evler 700 binden başlıyor yani bunun geri ödemesini asla yapmam
Nuray23 Milamoms iyi yapmışsınız. İleride herşey yapılır yanlarına onu düşünme. Ne alabiliyosan bu devirde yanına kardır. Eksisi olmaz. Hayırlı olsun güle güle oturun.
Milamoms Nuray23 teşekkür ederim bende öyle düşünüyorum zamanla yapılır yanına sağına soluna diye bakalım inşallah pişman olmayız
Aybersa Milamoms kuzenim 3arti1 çıkmıştı , yeri de iyiymiş demekki ,suya sabuna dokunmadan ,borcuna 80 bin mi ne ödemişti, bir milyona devretti ,şansa bak🥳
Milamoms Elf123 evet 6 ayda bir o şekilde iki seçenek sunuldu bize sabit 2700 TL taksitli 240 ay birde böyle artisli 2100 TL başlangıçlı 180 ay biz 180 ay olanı seçtik