Geceleri pışpış yaparak uyutuyorum ama çok zor uykuya geçiyor, e kilosu dolunca biraz kollarımda derman kalmıyor belimde çok ağrıyor, Ayakta sallanmayı da sevmiyor zaten ben de alıştırmak istemiyorum böyle tavana ışıklı bir şeyler yansısa müzik çalsa ona bakarak uyur mu sizin bebeklerinizi bu şekilde uyuyor mu fiyatı çok pahalı olmayan önerdiğiniz bir şey var mı?