Kızlar bebeğim gazlı bi bebek diye sma confort aldım. Optipro kullanıyorduk normalde. Ama sanki kabız yaptı. Mamadan mı kabızlık yaşıyor yoksa tesadüf mü anlamadım. Var mı bilgisi olan. 4 gün kaka yapmadı çok sıkışınca lavman yaptık mecbur. Şimdi yine 2 gün oldu 🤦🏻♀️ Tamam normal bu sayılar ama üst üste böyle olunca. Normalde her gün kaka yapardı