HaticeClk 3 gün oldu doğum yapalı biraz kusmuğunda kan gelmiş sarılık değeri yüksek demişler kanda çıkmış başına böyle bişey gelen oldu mu neler yaptınız tecrübelerinize ihtiyacımız var
Ikrazumra19 HaticeClk annesinde gogsunde yara varsa emerken belki agzina gelmistir ondan kustugunda vardir diye dusundum birde bol emzirsin yada mama veriyorsa az az ve sık sık versin
Metesmom HaticeClk Eltinin göğsü yara olduysa emzirirken Kanadığı için bebek onu içip kusmuş olabilir mi acaba? Sarılığın da tek çözümü her fırsatta emzirmek, mümkünse 1-1,5 saatte bir. Bebek uyanmakta sıkıntı yaşarsa altını açmak işe yarayabilir.
TheBaby HaticeClk Ayy sarılığı ihmal etmesinler. Her gün gidiyormu doktora? Bir anda 8-10 derece bile yükselebiliyor. Arkadaşımın bebeği sınıra 1 derece kalmıştı. Az kalsın beyinde hasar olacaktı. Araştırma hastanesine sevk edildi hemen çok şükür kurtuldu. Benim kzıımda 1 günde 8 derece yükselince hızlı yükseldiği için 2 gün yatırdılar
Esraaakrky HaticeClk göğüs ucu yarasından kaynaklıdır. Benim de başıma geldi hastanedeyken sütle karışık kan kustu kızım hemşire yanımdaydı yaradan dedi