Bebeğim tam 1 buçuk aylık yaşadığım şehirde gündüzleri 27 derce geceleri 18 derece civarı evin içi de gündüzleri 22 23 arası gece ise 20 22 cvari bebeğimi nasıl giydirmelyik herkes üşür çok küçük diyor genelde ince askılı zıbın üzerine alt üst pijama giydiriyorum ince askılı zıbın kalmadiysa uzun kollu zıbın giydiriyorum sadece altında gene pijama ile birlikte bakıyorum herkes kısa kollulara geçmiş 15 günlük bebeği olan arkadaşım acaba benmi çok giydiriyorum anlamadım sizler nasıl giydiriyorsunuz