Kızlar bi yakınım bebek sahibi olmak istiyor. Aşılama yapıldı arkadaşım adet oldu belki üstüne görmedir diye kan verdi negatif çıktı adet bitiminden 1 hafta sonra kan gelmiş ve kasık agrısı var. Sizce nolabilir? Ve öneriniz var mı? Ne zor bi durummuş.