Lisabh Bu uygulamayı kullanan insanlar olarak olumsuz eleştiri yapamaz mıyız? Sürekli övmek zorunda mıyız?
VERA19 Lisabh Silinmiyor sadece moderasyon etiketi eklenip açıklama yapılıyor :) Elbette dozajında eleştiri yapılabilir
Keskeuyusamm Sürekli ve çok fazla açıldığı için olabilir. Nihayetinde bu insanlarda reklam ile desteklemek zorunda bu platformu
Lisabh Keskeuyusamm bu uygulamayı indirmek ve sürekli uygulamaya girmemiz zaten para olarak dönüyor. Ayrıca reklamla desteklemiyorlar resmen her açmamizda reklam var.. uygulamayı ilk indirdiğim de asla böyle değildi
Keskeuyusamm Lisabh bence de çok fazla ama kendilerince açıklama yapıyorlar zaten canım. Yani bu yüzden artık siliyorlar herhalde
Lisabh Keskeuyusamm bu post fazla açılıyorsa demekki insanlar rahatsız oluyor demektir. Yani açılan postları silmek yerine çare bulmalilar
Elif_1309 Silindiğini bildikleri halde neden zahmet edip tekrar açıyorlar bu arada bazen gerçekten reklamdan gına geliyor
cydknc Tam üstüne geldi az önce bebeğimi uyuttum dalmasını beklerken uygulamaya girdim anında yüksek sesli reklam çıktı. Uyandı bebek… şu yorumu yazarken bile çıktı reklam artık çok sinirleniyorum. Bari sessiz reklam falan alın.
Lisabh cydknc cidden sessiz reklam olsa yine razı olcaz. Sonuçta uygulamayı kullanan herkesin bebeği var
Uerdem VERA19 tam çocuk uyutuyoruz hadi bir girip okuyalım diyoruz hop bangır bangır bir reklam. Sessiz verin reklamları çocuk uygulamasında ki olaya bak. Düşüncesizce buluyorum. Siparis verirken bile ZILE BASMA seçeneği var….