Durubebekannesi Basit bakımlar neler evde kendinizi iyi hissetmek için yaptığınız, saçınıza cildinize neler yapıyorsunuz kullandığınız ürünler neler 😊😊
Kelebeklerdeniz23 Durubebekannesi elimi yüzümü yıkamak bir de şanslıysam diş fırçalamak ne mutlu bana 🥺🙈
sevimlienerji Durubebekannesi iki güne 1 rüşür taşı ile yüzüme peling yaparım Haftada bir kez maske yapıyorum Çalıştığım için hergun makyaj yapıyorum akşam onu silerim gül suyu yada tonik ile Agdami kendim yaparım düzenli olarak Saçlarıma duşta ve duş sonrası kullandığım kremler var onları uygularım aklıma gelenler bunlar
oksitosin Durubebekannesi üşenmezsem farmasinin yüz yıkama jeli ve toniğini kullanıyorum baska da bişey yaptıgım yok, kişissl temizlk haric tabiki 😬