Busra3496 Oğlum 11 aylık ve ağzında aft yaraları çıkmış doktor söyledi. Ememiyor yemek yiyemiyor ne yapacağımı bilemedim. Başına gelen var mı ?
Babybloom Busra3496 doktor bir ilaç vermiş olmalı onu sürüp, karbonatlı ağız temizliği ile geçirdik. Emzik kullanıyorsa gün içinde vermemeye çalışın, ya da temizliğine çok dikkat edin. Sizi ememiyorsa bile sütününüzü sağıngeri çekilmesin.
Selinsak Busra3496 geçmiş olsun . Bizimde olmuştu aynı sizin gibi ememedi biz iki gün hastanede kaldık serum takıldı ağzı için gargara tarzı bi ilaç hazırlatmıştı eczaneden . Çocuklar gargara yapamadığı için yanağına doğru sıkıp yarım saat su içirmiyorduk . 1 haftada anca toparlamıçtı oğlum
Tugcee11 Busra3496 mikostatin iyi geliyor ağız yaralarına kızıma da vermişti doktor. Yuttuğunda da bi sıkıntı olmuyor doktorunuz ilaç vermedi mi
DerenDuha Busra3496 kızım 4 aylık olucak bizdede çıktı diş sandım ilk başta eli sürekli ağzımdaydı çok ağrılıydı karbonatla sabah akşam sildim patladı ve geçti çok şükür
motherthea Busra3496 karadut özü geçiriyor bende oğlumda Cok sık olur yemiyorsa ağzının yara olan yerine değdirin yA da yedirin 2 güne geçirir ama doğal olsun
motherthea Busra3496 ben daha erken vermeye başladım karadut özü zararsız siz yine sorun da bir meyvenin özü ilaçtan daha zararsızdır deneyin derim
serayurtsever_ Busra3496 ay çok iyi bilirim o yarayı bende bi ara her hafta çıkmaya başlamıştı o yara. Çok küçük olduğu için ilaç falan da kullanamaz ayyy😔😔😔
ruhpastasii Busra3496 Ayyy çok acır o şuan bende var bişey yiyemiyorum bile zavallı yavrucak napsın.. bi ilacı vardı eczaneye sorun mutlaka verir tabi doktorunuza sormayı da ihmal etmeyin. Geçmişler olsun🌸