Dönem dönem boyle oluyor kendınızı üzmeyın yedirmek için ugrasmayın yemekten sogurlar sonra. Gecıyor sabredin😊 kızım 1 yastan 16 aya kadar sadece emmişti nerdeyse okdr ıstahsızlık olmustu. Oncesınde cok guzel yerdj sımdı 22 aylık 16 aydan beri yavas yavas iyi duruma geldı iştahı