Merhaba hanımlar 3 gündür ben grip olmustum ama bebeğimden kendimi uzak tutamadim ister istemez mamasini vermek ilgi göstermek zorundaydim. Sanırım benden bebeğime bulasti gece uyurken aniden burun tıkanikligi nefes alamama başladı nefes alamadikca ağlıyor. Bu surecte ne yapabilirim en kolay nasil rahatlatabilirim kendisini ? Yardimci olursaniz cok sevinirim