Dün ilk kez uyanir uyanmaz çişim geldi dedi koşturduğu tuvalete az bişey çişini yaptı kalkinca bez takmak istedim taktirmadi hayir tuvalete yapcam dedi tamam o zaman dedim ama yok bi daha da tuvalete yapmadi hep az az altina yapiyor hemen götürüyorum tuvalete ama yapmıyor korkmuyor da aslinda ama niye böyle yaa bende tutamiyor hem tutmaktan da baya rahatsiz oldu diye aksam yatarken bez bagladim normalde bezi dolmazdi ama tuttugu icin baya doldurmus sabah yine çıkarttım sabahtan beri tam olarak halen yapmadi tutuyor ve baya zorlaniyor sanırım büyük cisi de geldi ne tuvalete ne altina yapmiyor napsam bez bağlasam mi 22 aylık kendini tamamen ifade edebiliyor