pnr-53 Bizde de sarılık vardı gece iki saatte bir kaldırıyordum. İkinci ay kontrolümüzde doktorum beş saate kadar uyuyabilir kaldırma dedi . Bizimki beş saati bulmuyor tabi gazlı olduğu için bazen kesintisiz uyuyor bazen üç saate kalkıyor kendisi . Kaldırmayın acıkınca uyaniyorlar :)