newmama222 Havalar bir iyi bir kötü…Bebişlere ne giydiriyorsunuz evde ve dışarda… Şort tişört için erken mi
Busra2013 newmama222 havaya aldandım sortla cıkardım gecesınde ates bastı😔aynı uzun kol vs gıydırıp cıkıyorum
Neslihan-55 newmama222 çok terleyen bir bebek havanın durumuna göre hareket ediyorum açıkçası hava 20 üstü sıcaksa oğluma diz altı şort tişört giydiriyorum üstüne ince hırka giydiriyorum bacak kısmına müslin örtü örtüyorum tişörtün altında sıfır kol zıbın giydiriyorum evin içinde de alt üst uzun kollu takım kısa kol zıbın çorap 🥰
Nefeess newmama222 İstanbul’da hava bir öyle bir böyle dün çok sıcaktı dışarısı yarım kol tayt giydirdim bugün bulutlu uzun ince tişört evin içinde ve gece yatarken hep uzun ince giydiriyorum şort için henüz erken galiba
Derya-Deniz newmama222 kısı yada askılı zıbın üstüne ince tişörtünü ve altına tek kat tayt yada eşofmanını giydiriyorum bazen rüzgar oluyor şişme yelek alıyorum çok dengesiz gibi havalr
Irmakprensesinannesi Busra2013 ateşin sebebi dışarı deildir emin olun bnm kzimdada geniz akıntısı var 1 haftadır geçmedi öksürük vat hafiften ve çocuğu yinede aşırı uzun giydirmedim 1 gün biraz soğuktu uzun kollu giydirdim şuan da bile kisakollu tişört taytla gezdiriyrm halada devam ediyor geniz akıntısı öksürük ama ne kdr aşırı korusan daha çok hasta olurlar ben genlde yanıma yelek uzun kollu şişme yelek alıyorum okdr hazırlık olarak yanımda bulundururyorum burnu ve ensesi sıcaksa zatn usumyordur
MelikeBade @newmama222 dısarı cıkarınca ince uzun kollu tayt tarzı gıydırıyorum evin içinde tişört e gectik gece yatarkende pencere kapı kapatıyorum kolsuz zıbınla yatırıyorum ustunu ortuyorum bıraz rahat etsin diye
Denizzz88 newmama222 izmir de bugün hava 30 derece kısa kolluya geçtik artık ama şort giydirmedim daha evde de emeklediği için ince bi uzun pijama altı giydiriyorum dizleri acımasın diye😊 akşamları ince bi ceket alıyorum ama daha serin
heymom__ newmama222 bizim evin içi dısardan serin 🫣 dısarı çıkarken gündüz şort tişört giydiriyorum aksama eşoftman ve mevsimlik ince yağmurluk alıyorum yanıma. Evin içinde bazen sadece uzun kollu zıbın eşoftman bazen kısa kollu zıbın üstüne ince bisey giydiriyorum. Teras çok sıcak mesela oraya sadece kısa kollu zıbınla çıkarıyorum güneşe vitamin alsın diye. Ama her zaman göğsüne ve sırtına bakıyorum oraya göre dengeliyorum. Gece sadece zıbın ile yatıyor
Irmakprensesinannesi newmama222 ewde kisokollu tişört tayt gezdiriyorum disrds şort kisakollu tişört elbise tulum hereeyi giydiriyrm yanıma yelek alıyorum hava nim durumda göre
Miniminnakbebe newmama222 kısa kol şort vs hiç giydirmedim günde bi kere kısa bi süre zıbınla bırakıyorum sadece onun dışında ince uzun giydiriyorum dışarıda da bere ve kapşonlu hırka giydiriyorum o kadar
Irmakprensesinannesi Miniminnakbebe bence uzun kolluyu bırakın havalar sıcak ve bebekler çok bunalıyor bizler bile terliyorux doktorumuz bana herzeman siz 1 kat sanix bebeğiniz 2 kat giyer dedi kızımda xibin üstüne kisakollu tişört altında tayt coraptir ewdede disarda da şort tulum elbise kısa kollu hepsini giydirrim ensesi ve burnu sıcak sa usumuyordur bugün mesela kisakolu tişört altına taytti annanesi ne biraktim annanaesinin ewi hafif serin ama yeleği vardı üstünde mesela cnku dışarı şuan 28 29 derece bu sıcaklarda bir bebeğe uzun kollu giydirilmex
Miniminnakbebe Irmakprensesinannesi üstü ince oluyor terlemiyor da yani ama bi türlü cesaret edemedim üstünü açınca 5 dkya hapşırıyor 😂
hemsirebianneee newmama222 uzun kollu zıbın üstüne takım yada tulum. Onun üZerine mutlaka yelek yada hırka giydiriyorum Ankara hala buz gibi.
Irmakprensesinannesi hemsirebianneee buz gibi dekan haziran ayına az kldi ne kdr soğuk olablir 28 29 derecedir yani o havada da bir bebk üşümez kolay kolay
hemsirebianneee Irmakprensesinannesi ankarada yaşamadığınız ve bilmediğiniz belli 🙂 dün fırtına koptu gündüz 11 dereceydi akşamları hala battaniye yorgan örtüyoruz kendimiz birde bebeği düşünün 🙂 bilerek yorum yapalım lütfen. Bilmiyorsakta atlamayalım
Irmakprensesinannesi Miniminnakbebe benim kızımda doğduğundan beri hapsirir hiç hasta olmadı kar ds çıkardım dışarı siz düşünün hiç panik atak olmadım kızımla empati kurdum size bu sıcakta uzun kollu giydirdiler kalın giydirseler terlemezmisiniz terlersiniz aynı sklde düşünebilirsiniz şuan 9 Ay 19 gunluk
Miniminnakbebe Irmakprensesinannesi doğrudur ben kendi bebeğimi tanıdığım için ona ve vucut sıcaklığına göre hareket ediyorum çok şükür sıkıntı yaşamıyoruz zaten terlese hemen isilik olduğu için mutlaka anlarım kalın giydirdiğimi😊
Irmakprensesinannesi Miniminnakbebe yani tabiki zatn burnu ensesi sıcaksa usumuyordur ama gerçekten sıcak hava bence artık yavaş yavaş giydirin haziran ayına gelmek uzereyiz artık
SeverusSnape newmama222 ¾ boy fitilli tayt, kısa kollu tişört, içine de ip askılı body. Genelde bu şekilde giydiriyorum hem evde hem dışarıda. Eve geç döneceksem, akşam saatinde yani yanıma ince bir yağmurluk alıyorum şimdilik. Serin olabiliyor akşamları çünkü.