devrialemsah önerisi olan yani hangi marka yada biraz uygun da olsa kullanan memnun kalan firmayı yazarsa sevinirim
Neslihan-55 devrialemsah ben kaldığım şehirdeki mağazalardan almıştım ama çok fazla para vermişim ebebekteki fiyatları görünce anladım ebebekte çok güzel hastane çıkışları var dokusundan anlayabilirsiniz yumuşaksa alın
VERA19 devrialemsah İlk bebeğime civil,ve e-bebekten almıştım hastane çıkışları ve ilk kıyafetlerini. Memnun kalmıştım. Birde aziz bebe markasından memnun kaldım. Şimdi de ikinci bebeğime hamileyim yine Aziz bebe ve lcw tercih ettim
Pankek devrialemsah Ben organik pamuk boyasız bir set almıştım. İpeksi marka. Kalıpları da büyüktü 3 ay giydi
devrialemsah oraya baktım çok değişik şekil yok 3 lü aldım e bebekten ama 10 lu çok hoş model kalmamıştı benm bulunduğum yerde
Elif_1309 devrialemsah onlu modelleri tavsiye etmem içindekilerin çocuğunu kullanamazsınız bile beşli daha mantikli
Aysenur348f Ben tuğbakuğu dan ismine özel yaptırımıştım. Bi de e bebekten almıştım 3 lü. Zaten çabuk büyüyor
devrialemsah VERA19 zaten az önce aziz bebeden verdim siparişi mi caramell aziz bebe favorim di biraz yüksek ama aldım babydola da harika adwawa da e ebebekten 3 lü takımlar aldım başka bişi olmayacagım herkese tşl