Oğlum 8 aylık ve inanılmaz hareketli bütün gün pestilimi çıkartıyor ve daha 1 yaşında bile değil yürümüyor Bile bu çocuk 😭 o zamanlar beni neler bekliyor düşünemiyorum bile ama o kadar hareketli ki fıtır fıtır 5 saniye durmuyor asla altını değiştirtmiyor dönmeye çalışıyor dönüp gidiyor ya da ayaklarıyla bana bastırıp kendini yukarı ittiriyor hiç bişey yapamazsa götünü havaya kaldırıyor bağlamıyım diye kdmdkaxklzmxk sinirim bozuldu iyice yemek yerken de aynı bazen mama sandalyesine bazen içerde yerde yediriyorum ya elime vuruyor ya kaşığa vuruyor ama yiyor yani yememezlik huyu yok sadece eli ayağı hiç durmuyor hiç onun haricinde evi tavaf ediyor zaten yuvarlanarak emekleyerek yerleri yalıyor masanın üstündekileri aşağı indiriyor ya nerde yaramazlık ya da tehlikeli bişey gidiyo buluyo illa 🥺 şimdi beşikte ayağa kalkmayı öğrenmiş tutunup ödüm kopuyo ben uyurken düşcek diye uykum hafif duyuyorum hemen hareket edince ama ya duymazsam off yaa sizde durumlar nasıl 🧐