4 yada 4.5 aylıkken kızımı bırakıp işe başlayacağım. Öğretmenim ve 4 gün işe gidip 1 gün süt izni kullanacağım. Daha ek gıdaya geçiş yapmadığı için gün içerisinde anne sütünüde biberondan alacağı için meme reddi oluşur mu? Nasıl bir yol izlemeliyim tecrübesi olanlar yardımcı olabilir mi? Ya da benim gibi olan anneler nasıl yapacaksınız fikirlerinizi merak ediyorum