anneyimben25 benim kız 4 aylık,evde kutu kola vardı , canım çekti dedim 2 yudum içiyim nolcak sanki, iki yudum içtim geri bıraktım, sonra mutfağa gittikçe gözüm değdi kolaya, gittim geldim içtim yudum yudum 😅 öyle güzel ki ayyy, sonra baktım yarısını içmişim, dedim Tmm yeter bırak sonra çatlar çocuk gazdan, bıraktım yarısını 😂 bişey olmadı desem yalan olur bugün kızım ağlıo gazı var biraz, ama olsun alırız gazını, içmem 1 ay daha 😂😂😂