Boramefem Sng sağolun birde onla devam edeyim insallah düzelir çocuk uyurken bile rahat değilim şimdi uyanacak aglayacak diye
Sng Boramefem bende öyleydm ayagımda uyuya kalınca uyanmasın dıe boynum düşük uyuyordm her gece siz süte başlayın alerjısı yoksa mamalar cok fazla gaz yapıyor
Ask17 Boramefem selam canım akşam 8den sonra çıldırıp ağlıyorsa akşam 7olduğunda bebeğini duşa sok duş sonrası yağıyla masaj yap sessiz loş bi odaya geç ve emzir belki bu şekilde uyur ve akşamki krizini atlatır
betul41 3 aylık olunca geçiyor kolik benim bebeğim de oyle oldu. Allah kolaylık versin gerçekten zor bir durum. Elektrik süpürgesi anne karnı sesi dinliyorduk sürekli. Ancak geçti yeni rahatlayabildik
Azraninnnannnesi Boramefem bizde samp simplex ile bio gaia kullandık belli bi süre sonra birden kesildi tabi bu arada 4 tane gaz ilacı değiştirdik 3. Ayda birden kesildi.
Boramefem Sağolun en iyi yaşayan bilir hepinize çok teşekkür ederim iyiki varsiniz önerilerinizi dikkate alacağım hepimizin bebekleri bir an önce kolik ve gazdan kurtulsunlar bizlerde onlarda mutlu olalim
Mavilimorlu Boramefem her akşam 3 buçuk saat ağlardı. Biogai ve metsil kuklanıyodum ikisi ağır gelebilir dediler. Birinş bırak dediler.. İkisini birden bıraktım 2 aylıkken. 2 buçuk aylık olduğunda rahatladı şükür. Artık bebek ağlıyodu ben ağlıyodum.
Ikra_nur Deletedmom110 Amin aynen 8 9 saat ağlayarak sabaha kadar duruyor ağlarken yoruluyor uyuya kalıyor 10 dk sonra tekrar başlıyor
Mom06 Boramefem doktor bize koliğin 2 çeşit olduğunu söylemişti 1i 4 ayda bitiyo diğeri 1 yasına kadar sürüyo demişti bi şurup verdi bağırsaklarını düzenledi o 3 bçuk ayda gazı bitti 😊 darısı başınıza
[silindi] Boramefem 3 ay doldu ve bir anda bitti canım bir sabah kendi kendine gaz çıkarırken buldum onu artık kendi gazından korkup ağlıyor 😁
Ikra_nur Deletedmom110 Gazını çıkartıyor damlalarini düzenli veriyorum doktora da götürdüm kolik dediler gündüz yine azda olsa uyuyor gece sabaha kadar ağlıyor aglamaktan kiloda alamıyor