Yldz4747 Başlıkta belirttiğim gibi kızım daha 6 aylık olmadan anne diyordu şuan 7 ay 13 günlük artık anne demiyor sadece mam diyor. Birkaç gün önce 66cm yükseklikten düştü onun etkisi olabilir mi gerçi ondan öncede söylemiyordu
Rahimesevda Yldz4747 zaten anneyi bilinci söylemiyor yeni ogrendigi kelimeleri daha çok söylemek ve yapmak istiyorlar merak etmeyin 🌺
graceshelby Yldz4747 Oğlumda o aylarfs devamlı baba derdi şuan 12 aylık hiç demiyor bayadir . Meraklanmayin zaten bilinçli demiyorlar o tür harfler kolay çıkıyor agizlarindan seslerini tanıyorlar ara ara der yine demeyedebilir
Yldz4747 Rahimesevda graceshelby İçim rahladı teşekkür ederim korkmuştum valla kaynanama sordum bişey söylemedi Dede ve baba söyletmeye çalışıyor İlk önce anne dedi diye yüreğine indi
Yldz4747 tgba-22 bilinçli söylediğini düşünmedim zaten sonradan söylememesi düşündürdü beni. Bide yataktan düşünce korktum
Aysenur348f Bi ara benimki de öyleydi her şeye baba sesini çıkarıyordu şimdi anne anne anne arada da ayşoo 😆
rabia22 Yldz4747 İlk anne çok derken sonra baba diye bilir yada mama diyebilir bunlar normal şeyler sonra geri döner bi çok kelime söyler
Tweetyy Yldz4747 bizimkide anne annni mom diyodu bilinçsiz tabi. Simdi me memme maaam bum buf diyor 😄 bilinçli kelimeler olmadığı için normal bence daha benimki 5.5 aylik