Gizemlim Bizde anadolu yakasindayiz.. Kizim 2.5 yasinda gunduz evde esofman alti ve tisort giydiriyorum, serinse eger ince uzun kollu bady.. Uyurken uzun kollu pamuklu pijamalarini giyiyor, uyku tulumlari coktan kalkti 🙈.. Disari cikarkende henuz sorta gecmedik, kisa kollu, alt esofman, kot pantolon yanimada muhakkak yagmurluk ve uzun kollu sweet aliyorum.. Sandaletlerede gecis yapmadik spor ayakkabiya devam.. Haziran basi komple geceriz yaz moduna 😊💃