gokce24 Selam 4 ay olduk sidefer damlaya başlıcam 5 damla dedi eczacı ama içini açıp okudum 4-10 yaş arası çocuklar İçin uygun yazıyor ne alaka 4 aylık 🙄
cileklisakiz gokce24 sidefer kullanıyorum bebeğim 8 aylık günde 1 damla. 5 damlayı Mete dayanarak söyledi çok fazla
Kgg28 gokce24 nasıl hazırladınız ama dün aldık biz de toz çıktı içinden onu katmam yeterli mi Bi de 6. Ayda başlanır yazıyor ama doktorumuz verdi başlasam mı bilemedim
heymom__ gokce24 biz kilo basına 1 damla kullanıyoruz yani 8 kg 8 damla günde 1 kere. Hemen hemen sağlık ocağından verileni kullanmayan 10 anneden 7si bu damlayı kullanıyor
Kgg28 cileklisakiz bizim doktormuş yazdı 10 damla bir kez diye Araştırdım kilo başına damlaymış sizin ki çok az
Smnl cileklisakiz kilo basına 1 damla veriliyor doktorunuza bir daha sorun isterseniz , günde 1 damla cok az
cileklisakiz gokce24 valla doktorumda eczacımda aynı şeyi söyledi zaten 4.10 yaş arası bir damla. Bebeklere uygun hale getimek için minimum miktarda kullanmak lazım dedi
Kgg28 gokce24 başka bişey yapmaya gerek yok demi her verdiğim de çalkalayıp versem olur 5 aylık benim oğlum 6. Aya beklesem mi netten 6. Ayda başlanır yazıyor da sizler kaçıncı ayda başladınız
heymom__ Kgg28 4. Ayda basladık şimdi 5 aylık 1 aydır kullanıyorum ama her gün düzenli verdiğim söylenemez
Deffneee gokce24 ben de oceon kullanıyorum . Sağlık ocağından verdiklerinde de kilo başına 1 damla demişti hemşire . Eczacı da öyle dedi kilo başına 1 damla