Asyamm- Kızlar bebeğim henüz 4 aylık doktor kalça açıları dik dedi ayağına bir aparat takıldı bot gibi ortasında demir var bacaklari açık şekilde duruyor . Aynı durumu yaşayan bilen var mı ? Bebeğim takmak istemiyor çok agliyor 😞
alyaminnak Asyamm- benim ilk kızımda takılmıştı 2 ay gece gündüz kullanmıştık sonra düzelme olunca sadece geceye dönmüştük çok şükür düzeldi bir sıkıntı yok