Haziranın başında işe dönüyorum bebegim 3 aylık yaşına kadar part time çalısıcam 3 gün ama bir günü süt izni olarak kabul ederlerse 2 gün gitmeyi düşünüyorum bu 2 günde sütümü mecburen sağıp anneme verdircem siz nasıl yapıyorsunuz böyle biberonla verirsem memeden soğur mu acaba ilk cocuk olunca nasıl yapacagımı şaşırdım tavsiyelerinizi bekliyorum 🐣