Mrv_tlg aynısı banada oldu ilk kanı verdik daha sonrasında ebe arafi TSH yüksek çıktı bidaha alicaz dedi gittik verdik.kendi doktoru kan aldı tahlil yaptı ilk verilen kanın erken verilmesinden bebeğin aç olmasından kaynaklı böyle olabiliyor dedi.egerki değer yüksek çıkarsa ilaç tedavisi ile geçiyormuş.ben çok üzülmüştüm boşuna uzulmusum sende takma kafana 😘