1prensannesi06
Tabikide sut zararlı degil , süt 1 yasindan once verilmesi halinde zararlı sadece cunku bebeginiz sutu sindirecek kadar gelismedi bagırsak florasınin gelisimi tamamlanmadı sut hazmi zor bir besin bu sebepden dolayı gaz ve kabiz sorunu yasaması kacinilmaz bir son ne yazikki tekrar soyluyorum verip vermemek size kalmis biz karisamayiz her anne bebeginin iyiligini ister fakat doktorlarin %99 u 1 yasindan once verilmemeli diyor %1 lik kismida size de soyledikleri gibi faydali diyormus takdir sizin ☺️