Arkadaslar Bugun saglık ocagına aşı icin gittim. Ardından doktora muayne olduk. Kalbini dinledi. Üfürüm icin bisey dediler mi dedi ben şaşırdım. 3 aya kadar o da muayne etmişti özelede gitmiştik hiç kalp üfürümünden bahsetmediler. Emin olmak icin tekrar dinlim dedi sonra bazı bebeklerde olabiliyor masum üfürüm kendiliğinden geçiyor dedi. Anlayamadım ne olduğunu eve geldim araştırdım kalpte boşluk demekmiş. Kötü bisey olsa önceden farkedilmez miydi suan ne yapacağımı bilemedim. Başına gelen varmı?