Babyylovee Merhaba,bebeğim üç buçuk aylık son bir haftadır mama içerken sürekli ağlıyor arada çekiyor,başına gelen var mı?biberon tek delikli az geldiği için mi veya mamayı mı sevmemeye başladı da böyle yapıyor soruları var kafamda?
simbiyotik Babyylovee aynı durum var bizde de. 3ay 21 günlük. Dün başladı bizim. Memeyi de reddediyor ne yapacağımı şaşırdım
Babyylovee simbiyotik Benimde 3 ay 14 günlük şu an ağlarken yorulup uyuyakalıyor bu sefer mamayı içemiyor ne yapcağımı şaşırdım atak zamanı falan mı acaba
Ayse333 Bebeğim 3ay 14 günlük aynı problem bizdede var sadece mama alıyor ve dün sadece 410cc içmiş toplamda