Bulgaristan’da yaşıyorum kızımın kolunun altı pişik olmuştu zdrave Bulgar kremi sürdüm birkaç gün iyileşti gibi oldu ama bir türlü geçmedi daha da çoğaldı sonra. Doktora götürdüm mantar olmuş ne sürüyorsun dedi. Zdrave sürüyorum dedim pişik için onu kullanma zdrave sürekli nemli bırakıyor ve nemli ortamda mantar oluşur dedi😟 başka bi krem yazdı çok şükür geçiyor kolu. Size tavsiyem pişik için zdrave kullanmayın❌