Kızlar 11 gün once doğum yaptım ve bebeğim beni emmek istemiyor sarılık olmasin diye hastanede biberonla mama verildi 2 3 gün süt gelmedi mecbur mama verdik şuan beni almak istemiyor ne yaptıysam olmadi çenesi de kuvvetsiz duzelir mi gecer mi biraz büyüdükçe başına gelen varmı böyle ilk zamanlarda ona yetemedigimi beni istemedigini düşünüyorum bi yandan lohusalik zaten ne yapacağımı şaşırdım yardim edin lutfen ya 😭 mama vermesem aç cok agliyor arada beni guzel tutuyor emiyor arada hic emmiyor zor geliyor kolayı seçiyor çok üzülüyorum bebeğimi emzirmek istiyorum