Basıma cok enterasan olay geldi bebegim doğduğu andan beri söylediğim bir kaç ninni var hepsini söylüyorum ama bir tanesini söylemeye başladığım da dudak büzüp hıçkıra hıçkıra ağlıyor diğer ninnilerde ağlamıyor sebebi ne olabilir neden bu kadar hüzünleniyor ki 13 aylık bu ay oldu bu değişim daha önce yoktu