oglumuz01 KIzlar uyutmak için karnını doyurup yatıyorum yanına ama çok uzun sürüyor uykuya dalması kucağıma alıp sallıyorum 2 dk sonra vazgeçiyorum alışır diye. Ayakta mı sallasam diyorum yine vazgeçiyorum. Kendi kendine uyutmaya çalışırken neler yapıyorsunuz
Sontvbukucu oglumuz01 asla sallamayın ve memede uyuyorsa artik memede uyumasin. Uzun sürsün ama kendisi uyusun. Ilerde pişman olmamanız için söylüyorum:)) bu arada anladığım kadari ile bebeginiz zaten bu şekilde uyuyor siz uyku egitimi vermiyorsunuz. Uyku egitimi verecekseniz de 4. Ayin dolmasını bekleyin :) atak donemi çünkü emeğiniz boşa gitmesin. 5. Aydan sonra daha sağlıklı olur
oglumuz01 minikfarem__ önerilmeme sebebi nedir sakıncalı bir şey mi 😄 kendi uyku düzeni var zaten sadece zorlanıyorum bazen kendi nasıl isterse öyle uyuyor ben belirlemedim ama hep aynı saatlerde uyuyor
Kbrbisi28 Uyku egitimini en erken 4 de verebilirsin ve anca 5. Ayda filan rayına girer su an 3 aylik bebegin daha sana ihtiyaci var senin sarilmak onu guvende hissettirir ve sakince uyur
Kbrbisi28 oglumuz01 sende benim gibisin desene bende yanimdan 6. Ayda ayirdim yoksa hep beni ariyordu beşige alistirdim artik zar zor beşik alana kadar mecbur yanimda uyudu hep
oglumuz01 Sontvbukucu sallamadım hiç. Kendi uyuyor bakalım 😇 bazen keyfi olarak bile anne beni salla diye geliyormuş
Sontvbukucu oglumuz01 yok beni salla diye gelmedi benimki hic 8 aylik oldu salladigimiz da oldu bazen ama sallanmayi seven bir bebek olmadigi için alışamadı. Nitekim 6. Ayda uyku egitimi verdik. Kendisi uyuyor ama 8 ay atak dönemine girdik bu aralar uykuya direnme hat safhada olmasına rağmen ben de uyku egitimi metodu dışında uyutmamaya direniyorum 😁
Sontvbukucu oglumuz01 kiz sen atak dönemlerini bilmiyor musun piiii senin haline. Hemen git öğren yoksa çok çekersin 😂😂
Poyrazin_annesii Benımkı maşallah uykusu gelınce bayılıp uyuyo 😂 ama tabıkı işim gücüm oldugu zaman hemen uyusun dıye sallıyrm😂 uyku egıtımı 4 ayda snra verılıyor sanırım
Sontvbukucu Poyrazin_annesii evet 4. Ay atağında bebeginiz verdiğiniz uyku eğitimini heba etmesin diye 4. Ay sonrası öneriliyor 😁🌸
Poyrazin_annesii Sontvbukucu bıde bnm pglum dun gece 11 den berı uyuyo kalkmıyo mama bıle ıcmıyo zorla uyksunda azcık içti . Bısey olur mu
Sontvbukucu 2 ayi gecince kesintisiz 5 6 saat beslenmeden uyuyabilir. Küçükse kaldırıp beslemeniz lazim 3 saatte bir. 1 aydan küçükse 2 saate bir :)
Sblatc oglumuz01 daha erken kendi kendine uyuması için. Ben beşiğinde sallıyorum ayakta sallamak bana zor geliyor hemde ağırlaşınca daha zor olur