Kizlar dışım apse yapti acayip derecede şişti o yüzden mecburen antibiyotik içiyorum doktora emziriyorum dedim sute geçmeyen antibiyotik yok dedi bebeğimin kakasi yesil oldu heralde sute geçiyor diye düşünüyorum bir sakıncası olurmu acaba ağrıdan duramıyorum mecbur icicem o antibiyotigi ama hep aklım bebegimde