Hllsyma Poposun da ve bezin geldiği yerlerde var bezin bittiği yere kadar https://imgyukle.com/i/R9WwtR
Goktugunannesi1234 Hllsyma sadece ordayss bezden kaynaklı da olabilir cildi kurumuş da olabilir. Huzursuzluk yoksa başka bir yerinde yoksa hemen korkmayın banyo sonrası nemlendirin mustela yada sebamed nemlendirici kullanıp gozlemleyin
Hllsyma Goktugunannesi1234 çok teşekkür ederim ya bizim alerjimiz de var zaten de daha önce hiç böyle olmadı 🥺
Mucize123 Benim bebekte te çıkmıştı ben bebek yağıyla nemlendirdim sebebide banyosunu yapmıştım iyi durulamamıştım ama yinede bir uzmana başvurun bebekten bebeğe değişir
MinnakAras Hllsyma Egzama canım alerjiye bağlı oluyor ama bizde de vardı geçti çok şükür sürekli nemlendirmek lazım özellikle bu yaz aylarında çok geçmiş olsun 😒
MinnakAras Hllsyma Evet hala diyetteyim bebeğim 9 aylık olucak 5 aydır diyet yapıyorum bizim yumurta akı ve çiğ süt alerjimiz var emzirdiğini için ne bebeğim ne ben bunları tüketmiyoruz geç gördüm kusura bakmayın
MinnakAras Hllsyma Yaraları geçti ama alerji şuan bitmedi 15 de kontrol var sanırım tekrar test yapılcak bakalım yani diyet yaptığım sürece ve kaçırmadığım sürece tekrarlamıyor