Merhaba anneler. Bebeğim 5.5 aylık, ama erken de doğdu 3 hafta. Desteksiz de oturamuyor. Doktorumuz alması gerekenden 100 Gr az almış dedi, ek gidyaa başlattı. İlk patates verdim ama bebeğim tükürdü, öğürdü biraz kustu. 2 gun verdim, sevmedi, ısrar etmedim. Hazır değil mi ki acaba, ben yine de 6 ayı mi beklesem, hem erken de doğdu aslında 5 aylık bile değil doğması gereken tarihe göre