Esra26 -Ak çok da özelliği olan bir şey olmadığı için weebaby’nin emziği de işinizi gayet görür, ben onu kullanıyorum. Oioi’ninki 120-130₺ ne gerek var 🤷🏼♀️ Ona vereceğiniz parayla çocuğunuza başka bir şey alırsınız, nacizane düşüncem 🌺