Sedaalya kızımda da olmuştu. Bizim doktorumuz kendi müdahalede bulundu ve estriol krem verdi. Yapışıklık çok değildi, kremle 2 günde tamamen açıldı ve tekrarlamadı.
Pamuk ve su ile temizledim, pişik kremini sürerken iç kısma değmemesine özen gösterdim. Biriken kremde sebep olabiliyormuş çünkü.