Hanımlar 3 aylık bebegimi hirilti öksürük ve hızlı nefes alıp verme sebebiyle hastaneye yatırdılar tedavi olarak sadece beslemesi azaldı diye besleyici serum verdiler onun haricinde olduğu yerde yatiyo farklı hiç bişey yok sizce saçma değil mi hiç bi ilaç takviyesi olmadan besleyici serumla öksürük nefes alisinin tedavisi olabilir mi burda enfeksiyonun içinde iyice hasta olucak cocuk gözleri capaklanmis bu sabah. Cocuguma eziyet ediyomusum gibi geliyor