newmom45 Kızlar 1 buçuk ay oldu doğum yapalı son 3 haftadır kabızlık sorunu başladı 3 4 günde bir cam kırığı şeklinde çok zorlanıyorum nasıl yol izlemem lazım tecrübelerinizi paylaşırmısınız
nazlimom_ newmom45 benimde kabızlık olmuştu böbreklerim sızlıyordu duphalac şurup kullandim ertesi güne tuvalete cıktım
Y-A-Annesi newmom45 günde 2.5-3 lt su iç lifli gıdalar ye geçer acı varsq her gün sıcak suya otur 20-40dk arası orayı hametan ile kremle.