Gozdederin Ben 7 aylık kızım. Var düzenli oluyordum fakat şimdi baya gecikmem var en son 8 Nisan’da oldum hala olamadim idrar ve kan verdim gebelik yok denildi hala neden olamadım anlamadim
EdaM2358 Gozdederin emzriyorsanız normal benimde böyle oldu 7 aylıkken regl oldum ilk 2 ay günü gününe oldu 3.ayda 2 hafta gecikmem oldu hala düzensiz oğlum 1 yaşında 🌸
Tue Kızım 11 aylık yaşına girecek ama bende hala tık yok. Aktif olarak emziriyorum ona bağlıyorum ama hala beklemedeyim
Zeyuu1919 40 gün sonra ve 1 ay sonrasında yani iki ay ardı ardına oldum . 2 ay olmadım . Suan az az gelme var ama 40 günlükken spiral taktırdım . O yüzden net birsey diyemiyorum canım
gulsahdoga EdaM2358 benim de üç buçuk aylık oğlum kırkımdan sonra hemen oldum sonraki ayda zamanında oldum bu ay 9 gün gecikti stresten ölücem:(
sibelsglm2210 Eliz13 bende sadece emziriyorum ama 3aylikken oldum su an 1 ay geçti üstünden henüz olmadım düzensiz oluyomuş sanırım doğumdan sonra
Gozdederin 5 ay emdi 1.5 aydır emmiyor düzensiz olmaya başladım bende herhalde ömrümde ilk defa olunca ne bilim korktum testler negatif falan ne bilim düzelir İnsalalh
Taze_aannee Alppp bende 40 ım çıkınca oldum ama çok uzun sürdü adetim sizin de normalden uzun mu oldu ? Böyle olan var mı yaklaşık 15 gün olacak adet olalı ve kanamam azalmıyor
ozgennk Bu ay benim de 15 gün gecikti 7 aylık bebeğim üçüncü ayım reglde, test yaptım korktum hamileyim diye değilmişim testi yapıp rahatladıktan iki gün sonra oldum sanırım düzene girmesi zaman alacak