KıZlar merhaba oğlum 1 ay 12 günlük. Dünden beri gazını çıkardığı halde kakasını yapamıyor ve kendini çok zorluyor yavrum. Sizde de aynı durumu yalayan var mı aceba ? Ne yapabilirim bilmiyorum 🤷♀️ Çocuk hem gazını çıkarıyor hem de kakasını yapamıyor